Listan

Fortsätter även detta året med listan som jag gjort varje år. (Här är listorna från 2007, 2008, 2009 och 2010.)



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Jobbade på bemanning och hyrde ett hus i Toscana med familj och vänner.


Höll du några av dina nyårslöften?
Författar aldrig några nyårlöften, därför slipper man skammen om man inte håller dem. (Dock har jag lovat att  stressa mindre 2012, för att skänka lite pengar till Hjärnfonden. Med det känns inte så jobbigt)


Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, min syster & svåger (jag räknar dem som vänner också) och Sofie & Jamie blev föräldrar i år.


Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är.


Vilka länder besökte du?
Italien och England.


Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Hus (inte så troligt dock)


Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Vakna av telefonen vid 7-tiden den 27 juli för att få beskedet att jag blivit moster. För att senare samma dag flyga till Milano. Liksom inte en vanlig dag om man säger så.


Vad var din största framgång 2011?
Bryta mönster


Största misstaget?
Pressa mig själv för hårt.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än jag minns. Det är la höften som är en pain-in-the-ass bara.


Bästa köpet?
I år får det nog lov att vara kläder. Så som min fina vårjacka, kjolen jag levde i under sommaren, klänningen som gör en sjukt snygg, regnkappan och gummistövlarna som behövts om och om igen. Systemkameran höll jag ju för tusan på att glömma!! Den måste nog ändå slå det mesta.


Vad spenderade du mest pengar på?
Vår bebis, Nikon D3100!


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oo, where do I start? Bröllop och bröllopsfest. Villeman. Italien & London.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Someone like you av Adele
Jag kommer av Veronica Maggio


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog samma gamla Lisabeth-berg-och-dalbana som tidigare år.


Vad önskar du att du gjort mer?
Rest, sovit, läst och virkat.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig och stressat upp mig.


Hur tillbringade du julen?
En stund hemma, en stund på Lindgatan & en stund på Femkampen.


Blev du kär förra året?
Ja lite smått i Don i Mad Men och Jax i Sons of Anarchy ;) Haha.


Hur många förhållanden hade du förra året?
1

Favoritprogram på tv?
True Blood. Sons of Anarchy. Dexter.


Bästa boken du läste förra året?
Läste många men, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, En dag och Gåvan är väl de som stack ut.


Största musikaliska upptäkten?
Som typ alla andra, Adele!


Något du önskade dig och fick?
Jag hade varit snäll under 2011, för jag fick allt jag önskade mig!


Något du önskade dig men inte fick?
Nope.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jobbade. Mamma, Joanna, mormor & farmor kom på eftermiddagsfika.


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja det finns det alltid.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer beiget och vitt än innan tror jag.


Vad fick dig att må bra?
Fidde, baka, pyssla och läsa.


Vem saknade du?
Många är saknade.


Den bästa nya människan du träffade?
Ville


Årets sötaste?
Ville


Årets hetaste?
Min vän i köket.


Årets största kärlek?
Kameran
.


Årets besvikelse?
Min kropp.


Årets bästa?
Tog tummen ur röven och fick till ett projekt i alla fall - Ljuskronan.


Årets snällaste?
Fidde


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Snäll du är älskling. Årets snällast!!! =D Puss

2012-01-02 @ 16:13:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0