Året som gått

Jag gjorde denna lista även förra året, nu kommer en liten uppdatering


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Var ute på en resa i tre månader och flyttade hemifrån, på riktigt.

Höll du några av dina nyårslöften?

Sätter aldrig några löften.

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej.

Dog någon som stod dig nära?

Nej.

Vilka länder besökte du?

Thailand, Kambodja, Vietnam, Laos, Macau, Hong Kong, Kina, Tyskland & Danmark 

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Skidresa

Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

10 mars - Min 20e födelsedag
21 mars - Full moon party
24 maj - Besteg Kinesiska muren
29 november - Firade ett år med Fidde

Vad var din största framgång 2008?

Ta steget till vuxenvärlden och säga förlåt

Största misstaget?

Redde ut saker försent

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Detta har varit det sjukaste året på länge, 8 pencilinkurer på hela året. 5st för äckliga bölder och 3st för urininfektion

Bästa köpet?

Jeans i Kina, jackor från Kina och min nya dator

Vad spenderade du mest pengar på?

Resan

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Resor, Fidde och min lägenhet

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

"All I want is you" - Barry Louis Polisar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

En viss period var jag det ledsnaste jag någonsin varit men resterande året har jag varit glad

Vad önskar du att du gjort mer?

Njutigt

Vad önskar du att du gjort mindre?

Stängt in mig

Hur tillbringade du julen?

Med släkten

Blev du kär förra året?

Ja, ständig förälskelse

Hur många förhållanden hade du förra året?

1

Favoritprogram på tv?

One tree hill, Gossip Girl, Desperate Housewives och Brothers&Sisters

Bästa boken du läste förra året?

Oh, det var många bra. "PS. I love you", "Där regnbågen slutar", "El Choco",  "The damage Done" och "Bilden av pappa" är några av dem

Största musikaliska upptäkten?

Amy Macdonald

Något du önskade dig och fick?

  • Externt-minne till datorn
  • Satin-lakan
  • Bestick
  • Soffstövlar dessa
  • Mamma Mia - dvd
  • Titanic - dvd
  • En tröja på MQ


  • Något du önskade dig men inte fick?

  • Dammsugare
  • Mössa


  • Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

    Drack mig full på Koh Samui och fylle-ringde till Fidde, eventuellt grät några tårar med.

    Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

    Säkert mycket, men inget jag kan komma på

    Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

    Lite slappare än vanligt

    Vad fick dig att må bra?

    Nya rutiner

    Vem saknade du?

    Skillingarydsgänget, Kajsa, Sebbe och Stine

    Den bästa nya människan du träffade?

    Ewa&Lynn

    Årets sötaste?

    Fiddes brors barn

    Årets hetaste?

    "Gardinerna" jag fick i julklapp

    Årets största kärlek?

    Kärleken till Fidde

    Årets besvikelse?

    Snopet avslut på jobbet

    Årets bästa?

    Kinesiska muren

    Årets snällaste?

    Fidde

    Vad har du på ♥ ?

    Vad har du på ♥ ?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0