BILDREGN från gårdagens bröllopsfest i Sjöbo

Evelina kom hit på förmiddagen och fixade till en riktig kalasfrilla och sminkade mig fint. TACK IGEN!

 

Fullt med gäster som minglar runt

 

Mitt och Fiddes bord

 

Middag på logen

 

De lyckliga tu som hela festen var tillägnad

 

Det var dags att kora vem som var snabbast. Den som spikade i en spik snabbast vann.
Morbror vann.
Sen återstod testet om vem som var klurigast. Bara på minen ser man på min morbror att han är finurlig.
Såklart vann han även detta =)

 

Mellan mat & kransekage så passade grabbarna på Levin-sidan (alla utom Bosse och Ville) på att köra en turnering i dart. Jag minns inte vem som vann till slut för den höll på hela kvällen och blev bara galnare och galnare.

 

Ville valde att inte delta i turneringen utan tog en nap istället ;) Lugn, det kommer fler gånger, tänkte han. Hihi.

 

Jag såg ut att ha skoj helt på egen hand...kanske med hjälp av ölen. Haha.

 

Det kändes tryggt att Leo (yngsta kusinen) var med så Fidde och Kim hade någon att leka med.

 

Vid nio-tiden på kvällen väntades grekisk buffé från Pallas Athena. Det är så galet gott.

 

På kvällskvisten samlades alla vid elden nere vid sjön...

 

...och det skickades upp ett gäng khom loy-ballonger. Det är så fint.

 

 

Efter valsen (som jag tyvärr missade) var det barhäng och dans som gällde.

 

Jag och Fidde dansade loss med mina kusiner och Jocke hela natten lång. Ca klockan halv tre på natten tog jag och Fidde cyklarna hemåt. Det tog lite tid men hem kom vi till slut. Det var mysigt att cykla på natten i fullmånens ljus.

 

Tack kära morbror och Henrik för en dunderfest. Vi hade super skoj!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Bo Anders Juul Vinborg

Superfina bilder Lisa-Beth! Och Evelina gjorde ett riktigt bra jobb - med den fina klänningen såg du ut som en romersk gudinna eller Vestal från antikens Rom. Tack själv för att du tillsammans med Fidde var med och gjorde vår fest till en oförflömlig kväll! Nu bär det av hem till Stockholm igen och sen ner till Köpenhamn för att jobba. Semesetern håller på att rinna ut... Kram Bosse

2011-08-16 @ 07:33:29

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0