Breakdown

Märks knappt att jag är trött nu efter en stressig och krånglig vecka som verkligen har testat mitt tålamod. Idag efter jobbet åkte jag med mamma och mormor till stan för att inhandla småplock inför helgen. När jag kom hem var jag helt slut, trött som attan och hade så himla mycket att fixa. Måste packa och fiixa och dona eftersom vi åker ganska snart efter jag kommit hem från jobbet imorgon.

Det blev inget av mina planer, jag var så trött. Jag bara satte mig i soffan och bröt ihop. Lugnade ner mig. Gick för att prova klänningen igen, för jag köpt BH och väska idag. Nu satt den inte längre så bra som den gjorde igår och jag bröt ihop igen. Fidde sa att jag skulle försöka stryka den så kanske det blir bättre. Jag krånglar mig in i garderoben som nu är överfull av bröte som jag inte orkar ta hand om. Får upp strykbrädan och järnet, som TUR är så stryker jag på insidan på fodret och inte utanpå (alltså det man ser) för strykjärnet var inte rengjort så det blev helt brunfläckigt. Jag bryter ihop igen. När jag lugnat ner mig och fått klänningen strykt kändes det lite bättre, det blir nog bra till slut tänker jag. När jag ska konka in med strykjärnet i garderoben igen, snubblar jag på all jävla bröte som någon idiot kastat in där för hon inte orkar lägga dem på sin rätta plats. Vill i fallet rädda mitt strykjärn eftersom det är stort, bra och var dyrt en gång i tiden. Faller då mot väggen och byrån som står i garderoben och där över hänger mina fina glaskulor som nu slungas in i väggen och går i kras. Jag bryter ihop totalt!




Jag ger upp och går och lägger mig. Jag får sura imorgon på jobbet för att sen komma hem och vara mega-super-duper effektiv. GOD NATT!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0