Vilken kul-jul

Nu har jag fått upp mina kulor vid gardinen med. Hittade de på Åhléns och jag fullkomligt älskar dem, de är såååå fina. Men de är ju lite rosa och det passar ju inte i min röd-guldiga gran så de får hänga i fönstret istället. Nästan så de kan hänga där året runt för de är ju så fina!







Vad har du på ♥ ?
Postat av: Isa

åh vilka underbart fina!! och cult-grejerna i inlägget innan var också vackra!

skulle vilja se hur det ser ut i er lägenhet, har en känsla av att ni har sånna fina saker överallt!!

kramar

2009-12-01 @ 17:03:03
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ja väldigt fina var dem!! Jag vill oxå kunna pynta lite men eg har jag varken tid, ork eller pengar..haha!!

2009-12-01 @ 19:42:59

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0