Gammalt i bloggen

Jag har hållt på att ändra om i kategorierna under några dagar här i bloggen, det tar sån jäkla tid för jag måste titta igenom nästan alla inlägg för att veta vart det ska ta vägen. Och nu idag kom jag över ett inlägg där jag skrivit om spelet "Med andra ord", inlägget hittar du här! Så himla kul. Jag kan titta på videon här nedanför fler gånger och skratta lika mycket varje gång. Det spelet gör ju att man blir dum i huvudet, man är jättestressad för att svara rätt men så blir det oftast sååå fel.

Jag bjuder på den en gång till.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sofie

Historien om den här kvällen har jag hört talas om :) Gu va roligt!

2011-02-15 @ 16:51:47
URL: http://planera-brollop.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0