It's a brand new day

Ja, det är helt ny dag. En dag då man kan ta nya tag och glömma allt gammal. Evelina och Erik valde att idag klockan typ halv åtta lämna Sverige och åka till varmare bredgrader, så som Rhodos. Jag had elite svårt att sova i natt med så jag skickade ett sms till Evelina typ vid tjugo i fyra för att höra om de kommit iväg och om de snart var framme.
    Fick svaret "Vi har kommit fram nu ska vi bara hitta flygplatsen från parkeringen". Yes, de hade kommit fram till Landvetter. Jag är inte alls det minsta avis, inte alls. Jag får ju göra det jag älskar i en hel vecka framåt tillsammans med sånna underbara människor. Jag lät som en förmanande mor när jag lämnad henne vid klockan elva igår. "Nu tar ni hand om er, skicka sms när ni är framme, ha kul, men ta det lugnt" De kommer ha det så bra.


När jag vaknade hade jag även ett till sms som låg under Evelinas och det var från Sebbe. Som skrev "Jag behöver räddning från alkohol!! Hjälp mig!" Stackars liten. Hoppas han fick hjälp, I didn't came too his rescue.

Nu ska jag njuta av dagen med en film, which one?! Jag har ju 154st.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0