Boring

Usch jag är en sån tragisk människa, sedan mamma och pappa åkte har jag skrivit upp alla mina filmer som ajg har i mina filmpärmar. Som sagt jag är tragisk, det jag fick avreagera mig lite på dem. Haha.

Här är listan på alla filmerna, "Yippi-kay-ay, motherfucker".

10 things I hate about you
A walk to remember
About a boy
Adam&Eva
Along came polly
American Beauty
American Pie
American Psycho
American wedding
An officer and a gentleman
Anger Management
Annie
Armageddon
Babel
Bang Bang orangutang
Bert - Känsliga kyssar
Bert - Piniga pubertet
Bert - Röjiga rockarliv
Big Fish
Blinkende lygter
Blood Diamond
Bodyguard
Bridget Jones - the edge of reason
Bridget Jones's diary
Bring it on
Brokeback mountain
Brother Bear
Bruce almighty
Bröderna lejonhjärta
Bäst i Sverige
Casablanca
Casanova
Casper
Center Stage
Charlie and the chocolate factory
Chicage
Chocolat
Ciderhusreglerna
Closer
Cocktail
Cocoon
Cold mountain
Confessions of a dangerous mind
Crash
Cry - Baby
Dagbok från en motorcykel
Days of thunder
De omutbara
Det blir aldrig som man tänkt sig
Dirty Dancing
Dirty Dancing - Havana nights
Drömkäken
Du är inte klok, Madicken
Dubbel - 8
Dude, where's my car?
East of eden
Edward scissorhands
Flashdance
Flight 93
Footloose
Forest Gump
Four weddings and a funeral
Freddy got fingred
From here to eternity
Fyra nyanser av brunt
Förortsungar
Garden state
Giant
Girl, Interrupted
Gone with the wind
Grease
Grease 2
Greven av monte christo
Gråta med ett leende
Hair
Harry Potter - de vises sten
High Fidelity
Hollywood homicide
Hot shots - höjdarna
Hot shots 2
How to lose a guy in 10 days
Just like heaven
Järngänget
Karlsson på taket
Kelly's hjältar
Kill Bill
Kill Bill vol. 2
Klassfesten
Kopps
Leagally Blonde
Leagally Blonde 2
Life of Brian
Linas kvällsbok
Little miss sunshine
Livet är underbart
Lock, Stock and two smokin barrels
Lost in translation
Lotta flyttar hemifrån
Lotta på bråkmakargatan
Love actually
Lucas
Madicken i junibacken
Mio min mio
Mitt liv som hund
Monsters inc
Moulin rouge
My boss's daugther
Naken
Napoleon Dynamite
Nisse hults historiska äventyr
Not another teen movie
Phone booth
Pip-larsson
Populärmusik från Vittula
Pretty Woman
Pulp Fiction
Rebel without a cause
Romeo + Juliet
Saturday night fever
Save the last dance
Sleepers
Smala Sussie
Smokin aces
Snatch
Starsky & Hutch
Strictly ballroom
Stuck on you
Team America
Tears of the sun
The beach
The dukes of hazzard
The girl next door
The green mile
The holy grail
The last samurai
The meaning of life
The passion of the christ
The royal tenenbaums
The sound of music
The terminal
The wizard of oz
Timmarna
Tjorven, Båtsman och Moses
Top Gun
Torkel i knipa
Torsk på Tallinn
Toy Story 2
Walk the line
What's eating Gilbert Grape
When a man loves a woman
Vingar av glas
Vinterviken
Yrrol
Zozo
Änglagård
Änglagård - andra sommaren

Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

skitbra ju! sparade ner det så nu kan man bara gå in och titta om det är en film man undrar över om du har:) räknade du hur många det var när du ändå höll på?

2007-08-03 @ 18:19:22
Postat av: Ida

Minst 15 000 spänn på film. SHIT!

2007-08-05 @ 16:53:10

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0