Framsteg

Vilken slöööö och tråkig vecka det varit här i huset. Jag har haft så lite ork, varit trött och sömnig mest hela tiden. Sen att man inte direkt kan ta sig någonstans pga för gamla glasögon gör ju inte saken bättre. Visst man kan gå men det har ju varit sånt aprilväder och då orkar jag inte ta mig ut. Gnäll gnäll gnäll.

Men lite ljusglimtar har det varit också. I onsdag var det återbesök på ögon i Värnamo denna gång. Eftersom jag inte ser tillräckligt i mina glasögon (och jag inte ska använda linser under behandlingsperioden) så bad jag Madde att köra mig. Sååå snällt av henne att ställa upp, så jag och Lia fick med oss bästa sällskapet. Okej Lia undrar nog mest vad det är för en liten tjej som vill pilla på henne hela tiden ;-) Så förutom besök på sjukhuset så tog vi oss ner på stan och lunchade, shoppade och fikade. Så trevligt. Mitt öga var läkt och såg bra ut men jag ska droppa kortisondroppar i 10dagar till innan jag slutar och tyvärr inga linser innan dess... Så tråkigt, men men lika bra att vara helt säker innan man börjar med linser igen.



Lia fick låna Lovas kudde och filt så hon kunde sitta med vid bordet i en egen stol.


Annars har det inte hänt mycket här hemma. Men vi har en liten som övar att vända från rygg till mage stup i kvarten, börjar bli riktigt bra på det. Fick även testa sitta i gåstolen en stund igår. Hon fattar inte grejen än såklart men hon satt där nöjt ett tag och lekte med en leksak och då sprätter ju benen så en bit tog hon sig allt. Annars greppar hon allt som kommer i hennes väg och in i munnen ska det direkt typ...







Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Härliga bilder. Nu får du röja lite i bokhyllan! Om du inte vill ha hjälp förstås :-)

2014-05-16 @ 16:15:06
Postat av: Madde

Alltid lika kul att hänga med er, våra favosar!

Svar: 😘
Lisabeth

2014-05-20 @ 09:48:58
URL: http://trollungen.forme.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0