Papps födelsedag

Hipp hipp hurra! Pappa fyller år idag, i en timme till. Jag och Lia åkte dit på förmiddagen och sa grattis och stojade lite. Kaffe och tårta blev det oxå, Lia fick smoothie. 
 
 
Lia var uppklädd för morfars födelsedag.
 
 
Efter besöket åkte vi till Värnamo för att göra det tråkigaste i världen!!!, besiktiga bilen, den blev godkänd tills slut.
Fort hem igen och packa om, äta mackor, mata bebis och sen hoppade jag i gympadojorna och traskade iväg med Lia i vagnen. Vi mötte upp Anna & lilla Elvira och Lisa & lilla Linnea. Picknick stod på schemat. Eken vid högabråten var målet. Vi stod och valde vilket håll vi skulle gå en stund innan jag nog föreslog håll och som jag ångrade mig sen. Har ju gått rundan 100ggr och även sprungit några gånger och jag hatar alltid mig själv när jag tar "fel" håll! För den där mördarbacken är förjävlig, ENSAM!! Tänk med en vagn som var fullproppad med grejer till picknick. Som jag kämpade och svettades. Puh. Men vi tog oss upp och slog oss ner vid denna underbara plats. Så fint är det. Dock blev vädret sämre så fort vi satt oss och vart väldigt blåsigt och kallt. Men vi höll i ett tag, innan det vart totalt kaos med alla tre bebisarna haha. Vi hann till mina föräldrar innan regnet började komma och jag hann väl hem innan jag blev alltför blöt. Värre var det nog med de andra som hade längre att gå. Så mysigt att bara sitta ner och prata och dricka kaffe, längtar till nästa träff på torsdag. 
 
Tyvärr orkade inte jag ta kort så jag fick låna Annas bild.
 
 
Nattinatt

 



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Nu börjar hon bli piggare äntligen :) Hon laddar för bus med tjejerna på söndag ;)
Ja det är inte ofta man vinner något så detta var verkligen en rolig vinst :-)
Jösses ja, trodde inte de skulle gå hem för lillherren men det gjorde det minsann.

2014-07-02 @ 13:44:38
URL: http://www.AlexandraJakobsson.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0