Julefirandet

Yes, nu är det över. Det går snabbt, bara swish så är det slut. Vi firade hemma hos oss både Julafton (min familj) och Annandagen (fiddes familj). Mysigt, men jag trodde inte det skulle vara sååå snurrigt att vara värdinna. Kände att jag knappt hann säga ett ord till någon eller tacka för julklappar eller nått, öppnade de gjorde jag låååångt efter alla andra. Haha.
 
Jag är så tacksam och nöjd över våra julklappar, så fina och bra! Lia fick jättefina och bra klappar, hon verkar nöjd.
 
Idag är jag trött så det kommer bara en massa bilder, orkar inte skriva så mycket mer, haha.
 
 
 Julafton
 

 
 
Annandagen
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sofie Mitchell

åh så fint ni hade det! Lia är så stor nu!
Vilken härlig glöggkanna!! Vart hittade du den?
Kram

Svar: Tack! Hittade den på en second hand-butik. Men den var faktiskt ny, så det går säkert att få tag i fortfarande.
Lisabeth

2014-12-28 @ 10:24:37
Postat av: Maddis

Vad fint du ordnat och ställt med! Husmor ❤️

2014-12-29 @ 07:34:02

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0