Firandet fortsatte...

Igår var stora dagen. Försökte som sagt så gott jag kunde att ignorera att jag fyllde år så telefonen var i andra änden av lägenheten hela tiden haha. Började dagen med att titta på Borta med vinden, (älskar TCM som alltid har en klassiker igång) det går ju inte att säga nej till Rhett, inte.
Vid kl. 15 hade mamma, pappa och syster fixat fika och bjudit dit mormor och farbror, farmor också såklart men som var sjuk och kunde inte komma. Underbart att de fixat allt, för jag hade inte orkat att ställa till med kalas och baka och hela baletten. Sa till mig själv förra året att jag skulle köpa fika till nästa födelsedag eftersom jag bakade tre tårtor och stressade ihjäl mig, men nu fixade mamma en gammal klassiker i vår familj, chokladtårta som var lite bortglömd ett tag. Så det var gott och nykommet. Ville stod för underhållningen och den tog aldrig slut.
 
Fina presenter fick jag också. Ljusstakar, blommor och pengar från mamma och pappa. Cakepopsbok och Lisbeth Dahl en glasburk (eller skål, eller vad säger man?!) från Jo, Per & Ville och en tripp till Köpenhamn i maj med syster. Pengar och trisslotter från farmor och farbror. Blomma från mormor. Det roligaste med ljusstakarna var att kusin Fanny fick sådana när hon fyllde 25 också, och jag blev så avundsjuk för de är så snygga, men det hade mamma inte en aning om utan det var bara ren tur. Härligt. Finns på Mofas hus om någon är intresserad.
 
Idag tittade Fanny och Jocke förbi på lite fika och tacos. Underbara tulpaner hade de med sig och ett kuvert med presentkort på A6 från mormor, moster och mina morbröder. Kul med lite middagsgäster mitt i vardagen ;-)
 
 
 

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0