Back to school

Puh! Sitter i skolan och försöker plugga. Har ett prov denna veckan och behöver jag säga att det är jobbigare och tråkigare än någonsin att plugga??

Eftersom jag varit utomlands så får jag inte vara i bageriet innan jag fått svar på prover jag lämnat på vårdcentralen, så jag inte smittar någon med typ salmonella. Så här sitter jag nu och skriver för glatta livet och hoppas att dagen ska gå fort, men som det känns nu kommer det bli en lååååång dag!

Provet jag skrev fredagen innan vi åkte gick i alla fall bra, 36/40. Tycker de borde vara MVG men icke :-( hoppas på lika gott resultat på detta prov så är det bara ett ynka kvar sen om jag inte får läsa vidare.


Hoppas mina "många" läsare får en toppen dag även att vädret är trist.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Välkommen hem. Men vädret kunde ju varit bättre,Med solsken att välkomna med.

Svar: Tack. Ja vädret kunde ni styrs upp bättre ;-)
Lisabeth

2012-10-16 @ 10:37:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0