Baktorsdag

Igår hade jag en bakdag med Anna-Maria och Felicia. Det blev som alltid när vi ses väldigt trevligt, mycket skratt och en hel del pikar ;-) En annan sak som alltid sker när vi ses är att vi tar lååååång tid på oss att komma till skott.
 
Jag kom till Anna-Maria vid strax innan tolv igår och klockan var väl strax innan halv tre innan vi hade satt igång med bakandet.
 
När de sa att de ville baka så tänkte jag att, okej vi kan göra en kaka eller något liknande. Meeeen Felicia hade typ tagit med halva sitt skafferi... Så till slut blev det 3 bröd, 9 baguetter, närmare 100 chocolate chip cookies och en misslyckad men vääääldigt god chokladkola. Vi hann även med att laga och äta räksoppa.
 
Jag var väl hemma runt halv nio igår på kvällen. Haha. Vi har bestämt att nästa gång vi ska baka får det nog bli en bakhelg med sleepover, haha, för att vi ska hinna med allt.
 
 
Tack för igår, vänner. Såå roligt.
 
 






 
Lite kylskåpspoesi komponerat av Felicia. Översättning = "Glada kompisar, bakar och äter mycket gott!"

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Shit va produktivt, det där skulle ta mig veckor(!) att göra!

Svar: Tre bagare, vi borde gjort det lite snabbare!! Haha.
Lisabeth

2012-11-16 @ 22:41:54
Postat av: Anna-Maria

Sensation var ordet! Och se på den, jag kommenterar ;)

Svar: Sensation var det!! Bra där, Anna-Maria, det gillar jag!!!!
Lisabeth

2012-11-17 @ 13:58:38

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0