Projekt - Ny fondtapet

Idag har jag och Fidde fått hjälp av mamma och pappa för att tapetsera om fondväggen här hemma. Tyckte att det kunde behövas fräschas upp lite. Gillar inte den så mycket längre, som de som bodde här innan valt.


FÖRE

 

 

Gammal och ny

 

 

EFTER

 

 

 

 

Vad tycks?

Jag är nöjd, dock är det lite ovant ännu att det är så ljust.

(Jag tyckte ju det var för ljust i rummet när vi flyttade in. Haha.)

 

Nu sover Fidde på soffan och jag borde verkligen duscha!!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Den är mycket mer Lisabeth än innan. Passar bättre ihop med resten av lägenheten. Bra jobbat!

2012-01-06 @ 21:43:49
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0