Lördag

Igår spenderade jag och Fidde eftermiddagen och kvällen hos Fiddes faster för att fira hennes dotter (Fiddes kusin Jannike) som fyller 25 år på onsdag. Mat och stojigt i vanlig ordning, inte en lugn stund.

När jag väl kom hem vid 23-tiden (?!), hade släppt av svärföräldrarna och Fidde i Vaggeryd och Ebba hemma hos sig, så satte jag mig till rätta vid datorn för att se premiäravsnittet av andra säsongen av Så mycket bättre.

Jag har försökt att inte ha för höga förväntningar eftersom förra säsongen var sååå bra. Men jag tyckte faktiskt att första programmet var helt okej. Tror det kommer växa för varje avsnitt och jag tror att till slut kommer E-Type vara E-Type med hela svenska folket =)

Igår var det ju min barndomsfavorit Tomas Ledin's dag. Jag gillar honom såå mycket, min första riktiga CD-skiva var Tomas Ledin's Du kan lita på mig. Var tvungen att lyssna på min favoritlåt, Släpp hästarna fria från den plattan igår under reklamen. Sån nostalgi. "...Spring, Spring, Spring, Spring, Spring, släpp hästarna fria..." Jag gillar honom fortfarande.

En notering, han ser ju inte ut att vara en dag äldre än 45år, fast han i själva verket är väl närmare 60år!! Tyckte att Laleh och Eva Dahlgrens versioner var bäst i gårdagens program.


Vad tyckte ni andra ?


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Pappa

Håller med om att Ledin inte ser en dag äldre ut än mig. Laleh var bäst igår. Jag gillar Jason också.

2011-10-30 @ 18:48:20
Postat av: Emilie

släpp hästarna fria, ja den har jag glömt att jag älskade. Tack för påminnelsen.

2011-10-30 @ 21:34:34
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0