Januari-Bettan

Jag skulle ändå upp på vinden idag för att dumpa skit så tog mig i kragen och plöjde mig fram till advent- och julavdelningen. Så med mig ner fick jag en låda och en kartong. Men inte förrän jag hade lyft på kartongen som låg över adventslådan så såg jag en hälsning från "Januari-Bettan". Jag älskar henne. Hon visste att "November-Bettan" inte skulle minnas vart hon lagt stjärnorna & siffrorna och att hon då skulle leta ihjäl sig när de inte låg i lådan. Så det var bara att springa upp igen och leta efter en "orange stadiumkasse", inte så svårt. Nu är pyntet komplett hoppas jag.


 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Hmmm det skulle vi behöva januari- Monika och Roland i det här huset också!!!!!!!!!

2011-11-23 @ 16:38:12
Postat av: Emilie

Va rolig du är! men såååå himla smart, att du tänkte på det då liksom.

2011-11-23 @ 21:14:08
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Herregud vad imponerad jag blir. Lär mig!!!!

2011-11-23 @ 22:13:51

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0