I alla påsar

Anledningen till att jag åkte till Värnamo från början vara att jag vill hitta något nytt i min garderob eftersom vi ska iväg på en del festligheter den närmaste tiden. Jag har en ganska välfylld garderob - det är jag medveten om - men tröttnar gör man ju.

Så jag hade tänkt att jag skulle hitta två klänningar/toppar, en som jag kan ha i helgen på Olivias dop och på mormors 85årskalas och en som jag kan ha på jul och Villes dop. För att krångla till det för mig själv så kan jag ju inte ha något som skär sig för mycket till det som Fidde sa ha på sig. Fine att man inte matchar alltid =) men man ska ju helst kunna stå jämte varandra utan att det sticker i ögonen. Och eftersom Fidde (läs: jag, haha.) redan har bestämt vad han ska ha på sig på mormors fest och jul, så kan jag inte ha den klänning jag köpte idag. Den fick hänga med ändå, kanske kan ha den till någon av de andra festerna - har dock inte bestämt mig för om den är fin eller ej - kan tänkas att den får åka tillbaka till affären.





Fidde har en snäll flickvän som fyller på hans garderob med juliga mysbyxor och underkläder.
En ny fluga blev det också.

 

 

Jag fick äntligen tag i en BH som jag väntat på länge, den tar alltid slut i min storlek så idag fick jag "byta" storlek (högre mått runt om = mindre kupstorlek, för min del. Satt som en smäck.) (Det var väl rätt Sarah??). Jag fick mig också ett par juliga jättesköna mysbyxor, inviger dem nu. Sen blev det en klänning och en spetstopp.

 

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Oj vad du shoppat loss, härligt! Mycket snyggt med :) Tror Rille blev lite avis på Fiddes jul kallingar :)

2011-11-30 @ 23:29:21
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

Helt rätt Bettan! Större mått= mindre kupa :) Viktigt är bara att du knäpper på yttersta och att den sitter stabilt då, så du kan flytta in ett hack när bh'n töjer sig. Men det blev säkert helt perfekt, det känner man ofta. Fint handlat! Puss.

2011-12-01 @ 08:47:59
Postat av: Emilie

Jag hatar större mått=mindre kupa för mig betyder det mini mått dunder kupa, om jag skulle använda yttersta haken från början...vilken knappt går få tag på för en normal peng i detta land.

2011-12-02 @ 00:15:57
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Sarah: Den satt perfekt på yttersta =)



Emilie: Ja det funkar ju inte med större mått och mindre kupa för alla, men då får man ju bara vända på det =) mindre mått och större kupa.

2011-12-02 @ 11:59:34
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0