Uträttat

Idag har jag haft en sån där go dag då jag fått saker och ting uträttade.

Först var det jobb som vanligt 6.00-14.10, under tiden på jobbet mailade jag till facket för att se så att min ansökan kommit in och blivit behandlad. Fick till svar att den var behandlad och färdig. CHECK!

Sen drog jag för att storhandla! Det behövdes verkligen, kylskåpet och frysen har gapat ganska så tomt den senaste veckan. CHECK!

Jag valde att handla i Värnamo för att uträtta ännu ett ärende. Jag åkte till mitt jobbkontor för att hämta ut kläder som jag blivit lovad för ehm, tre månader sedan. De kom förra veckan, och efter lite missförstånd så kunde jag äntligen idag hämta ut dem. CHECK!

När jag ändå var på kontoret och hade min chef närvarande så passade jag på att ta upp lite saker som jag har haft i tankarna de senaste dagarna och som Fidde varit på mig en del om =) Förlängning?!, Semester och Åsikt om mitt förra uppdrag  var ämnen som jag skulle ta upp. Allt blev uppklarat. Så skönt! Jag har förlängt till sista augusti och hon ska försöka få mig att vara kvar på det ställe där jag är nu. Jag trivs som fisken i vattnet och kör mycket hellre några mil längre för att känna mig som en i gänget, än att vara utfryst och bli kallad vid ett annat namn än mitt riktiga. Semester är inlagt v. 30-32. Och hon förstod varför jag hellre ville pendla 40minuter till jobbet än "bara" 20 minuter. Tydligen var jag inte ensam om att ogilla mitt förra uppdrag. CHECK!

Fidde är stolt över mig och jag har en sån där go lättnadskänsla i magen, som jag får när jag har uträttat allt som stått på den dära "TO-DO-LISTAN".

Gött. Nu ska jag kila och laga till lite spätta. Smarrigt.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Va duktig du är och kul att du fick stanna. Jag förstår att det måste vara skönt. Go Bettan!

2011-05-04 @ 21:25:29
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Papps

Gött! med den där känslan i magen.

2011-05-04 @ 21:58:41
Postat av: mamma

Vad glad jag blir då!!! när jag läser detta !!!!

2011-05-04 @ 22:09:11
Postat av: Mia

Bra Lisabeth

Jag är också stolt över dig.

Kram

2011-05-04 @ 22:21:25
Postat av: Emelie

Det här gillar vi:)

Är också stolt över dig!

Kram

2011-05-05 @ 20:21:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0