Cupcakes utan ägg och mjölkprodukter

Jag har bakat cupcakes grunden idag. Jag gjorde det för någon vecka sen också för att ha i frysen och bara ta upp när jag ska ha kalas, eftersom jag jobbar så jag hinner inte att baka hela dagen. Så är det ju bara att dekorera med frosting och övrigt. Idag bakade jag bara en liten sats som var utan mjölk, gräddfil, choklad och ägg för att min syster ska kunna smaka cupcakes också. Jag provade ett annat recept sist också som också var utan allt som min syster inte tål, men det smakade förjäkligt. Bara bakpulver, inget annat! Fy och blä. Så jag kände att det var värt att försöka ett annat recept, sagt och gjort. Smeten smakade precis som den "vanliga" smeten. Så hoppas frostingen blir bra också. Men den gör jag innan jag serverar. Slutresultat återkommer på torsdag eller fredag.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Vad duktig du är ;)

2011-03-06 @ 09:32:41
Postat av: Joanna

Va gulligt av dig! JAg har aldrig lyckats få muffinsen så fluffiga men det kanske beror på att det är muffins-recept och inte cupcakes:))Ska bli väldigt gott att få smaka iaf, det ser jag fram emot!!!

2011-03-06 @ 21:41:36

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0