Hoppsan det var visst onsdag och inte tisdag :)

Dagen på jobbet har varit en enda stor rast. Eftersom pressen/maskinen jag stod vid krånglade från klockan halv sju till klockan ett. Först lät det som om den skulle sprängas, så en kille var tvungen att fylla på med olja, tog säkert en halvtimme. Jag bara satt och glodde på. Haha. Sen var det massa småkrångel hela dagen och när det äntligen verkade funka igen, så ser jag att det droppar olja ur maskinen på baksidan. Så fick ropa på killen IGEN, då hade jag kallat på honom tre gånger under dagen redan och han sa att det var bara för mig att vila resten av dagen. Haha. Så från klockan 13.15 så gick jag runt och hjälpte alla andra, soft. Man känner sig så himla jobbig när man måste fråga om allt. Tror jag var och ryckte i teknikerna säkert 5-6ggr vardera och de är två, sen var jag och frågade arbetsledarna om saker och ting säkert 3 ggr. Jobbigt när man måste springa runt och jaga folk hela tiden. Men men.

Skit tråkigt inlägg jag vet. Men måste bara få ur mig det.

Om någon timme ska jag till Amanda och äte lite kvällsmat med tjejerna.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0