Grönt är (nästan alltid) skönt

 

Igår tog jag ett initiativ och åkte till Vaggeryd för att hämta hem Fiddes cykel som stått utanför en kompis hus i ca. 2år, ingen har örkat ta hem den. Men nu var jag trött på att den stod där. Jag tycker att Fidde kan cykla till jobbet när det är sånt här kalasväder, så att jag kan nyttja hans bil till mitt jobb så jag kan få glädjas lite av A/C och radio!!

Så jag åkte och hämtade den och köpte nya däck och slangar. Sen fick Fidde själv sätta dit dem, med mina hejarop i bakgrunden. Det byttes också till en hel sadel och jag tvättade och skrubbade den ren.

 

Så idag tog vi våra gröna cyklar och cyklade till 2-årskalaset på Lindgatan. Det bjöds på nybakade frallor och nästan sju sorters kakor.
Dock är min allergimedicin slut så jag blir snabbt hängig och jag märkte ganska mycket av gräset när vi satt där ett bra tag. Så jag vart alldeles snorig och ögonen kliade och då blir man trötter. Så nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Har du slut på din allergi medicin, kan du få lite av mej

2011-06-29 @ 09:45:55
Postat av: Anonym

tack mormor! Men jag ska beställa ny när jag kommer hem från jobbet :)

2011-06-29 @ 10:02:06
URL: http://Lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0