Nytt utseende på bloggen

Jag har haft mycket energi idag, jag var uppe redan kl. 7. Ska försöka gå upp då, eller kanske lite senare, vid 8 kanske för att komma in i någon slags rytm. De senaste veckorna har jag ju kunnat sova hur länge som helst i princip, när jag väl sover.

Jag har varit duktig och mailat iväg mitt cv, anmält mig på ams.se och ringt ett riktigt jobbigt samtal. Duktigt av mig!

Förövrigt har jag haft lite inspiration för det som behövs göras hemma så istället har jag gjort om bloggen. Ändrat färg, bild och bakgrund. Det är kul men lite bökigt, det tar TID!

Imorgon ska jag åka med mamma till ögon i Jönköping. Jag funderar också på att kanske baka semlor, Fiddes kusin skrev om det på Facebook och jag blev så jäkla sugen.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Jag blir så stolt! Bra jobbat!

2011-01-24 @ 18:08:32
Postat av: Tinna

Syns den nya designen? För det är lite si och så med det här hemma, så jag blev lite osäker på om det är rätt eller ej. =) Tack!

2011-01-24 @ 18:20:56
Postat av: adisa

grym är du!

2011-01-24 @ 21:15:42

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0