Bakabstinens

Nu har jag inte bakat på flera dagar och jag har lite abstinensbesvär. Jag sitter och kollar runt på olika sidor på internet för att få lite inspiration. Idéerna och tankarna tar ju inte slut. Har en lång lista på vad jag vill testa. Mamma fyller år nästa fredag så då har jag en anledning till att baka. Så är det ju en sån tur att både jag och Fidde fyller år snart också jag kan slå till med ett riktigt tårt/cupcakes/macaroons kalas. (ja, Emilie du får komma. Hihi) Här ska det bakas och pysslas som bara den. Måste bara få lite pengar först så jag kan handla alla verktyg. =)


Alla dessa vackra bakverk, som bara är ett urval, är gjorda av Åsa Hellgren som driver hello sugar!
Hon är väldigt duktig och expert på att göra fina cupcakes och macaroons.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sofie

Du kan få låna grejer av mig! Fast avin för paketet lyckades Lukas plocka ur min väska och den ligger så fint hemma hos Emilie nu :)

2011-02-15 @ 16:54:54
URL: http://planera-brollop.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0