Glöggfika

Herregud vad roligt och trevligt det varit ikväll! Jag är helt urblåst i skallen av allt skratt och prat som 5-7st tjejer kan framkalla. Jag har alltså spenderat kvällen med tjejer jag inte träffar speciellt ofta, men som man alltid har jätteroligt när man väl ses. Det var mitt "vanliga" tjejgäng (nu ses vi ju tyvärr inte så ofta heller längre) som var där, minus Sarah. Sen var också min kära kusin Fanny med (så himla roligt eftersom man inte ses så mycket längre heller, men jag tycker det ska bli ändring på det, eller Fanny?! Jag och Fidde bjuder in oss på en drink snart) och Martina som jag gått i parallelklass med hela skolgången. Senare på kvällen kom även de två kusinerna Amanda och Alma (även dem gick i Martinas klass), och deras "gäng" saknade också en Sarah. Så roligt att slå ihop alla tjejer och tjattra loss. Vi gjorde likadant i somras på HJulafton. Tanken var glöggfika, men det blev snarare öl/cider/vinfika, haha. Men lika bra det. Nu är jag helt slut och trött efter en dålig nattsömn.

GOD NATT! GOD JUL!



 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

jag såg tjejen med knut på huvudet hasta mot ert håll när jag skulle åka från hemköp igår, och jag tänkte...hon ska säkert till bettan, varför jag tänkte så har jag ingen aning, skumt!

2011-12-23 @ 10:12:47
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Det lät som Ida ja =) Du kanske kände igen henne från någon bild i bloggen tidigare?

2011-12-23 @ 18:26:52
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0