Vad gör jag på min ledighet?

Jo, nu när det är så tråkigt väder, så äter jag mig fet och illamående av fudge och så läser jag i min bok. Läsa bok har tydligen gått och blivit min största hobby denna sommaren. Jag läser grymt sakta, men jag har ändå läst ut två böcker redan och har snart läst ut den tredje, på över 400 sidor! Sen har jag lyssnat på 5 stycken ljudböcker också. Allt detta sedan början av juni!

Ahhh, lite bättre har jag nog blivit på att läsa, minsann. Det är bra det för jag har nog 10-15 böcker här hemma, som jag har köpt vid många olika tillfällen och som jag bara vill läsa, som väntar på att bli öppnade och lästa. Jag varvar mina verklighetsberättelser med lite feel-good och chick-lit.

Den bok jag läser just nu är en feelgood-bok...Luftslott av Sheila O'Flanagan. Bara jag tittar på framsidan så mår jag bra...haha. Den är så härlig tycker jag, fina färger och snyggt gjord. (Usch, jag tråkig jag har blivit, haha. Vem bryr sig om framsidan på en bok?!) Den började bra, och den är en sidvändare, man vill liksom veta hur det slutar, men just nu är det lite segt. Återkommer om den är något och ha boken...




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0