Vulkankaoset

Jag ska börja med att säga att jag tycker synd om alla resenärer som inte kommer iväg till sina destinationer (däribland pappa och farbror som inte kunde flyga till Budapest idag utan tog båten till Tallinn istället) och alla på Island som blivit drabbade...

...MEN fy fan vad coolt att det inte är ett enda flygplan i luften över hela norra Europa. Det måste ju vara något världsrekord, har det någonsin hänt efter det att "passagerar"-flygplanen satts i bruk? Det måste väl ändå vara bra för växthuseffekten i alla fall, eller? Det finns säkert något negativt med det också, det är la bara och vänta och se vad tidningen skriver om det i veckan.

Det var bara det jag ville säga. Tack för mig.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: e

tror inte det är så miljövänligt att det sprutar ut massa rök i stället som innehåller en massssa farliga gaser och gifter ....aaaa

2010-04-18 @ 19:46:48

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0