Experiment

Jag har ju så svårt att sova och det har också Ewelina som jag går i skolan med. Hon har börjat hos en sömnteraput, tror jag det heter, på vårdcentralen i Vaggeryd. Vi satt och pratade om våra sömnproblem idag hur länge som helst och så gav hon mig lite tips som hon har lärt sig genom teraputen. Så nu ska jag prova. Först en dryck. Sen när jag lägger mig i sägen och har sagt god natt till Fidde ska jag börja spänna tår, ben, lår, fingrar, händer, armar, nacke, huvud, näsa, mun, ja allt i 5 sekunder var medans jag beskriver något för mig själv, typ vår dvd-spelare eller en kastrull eller vad som helst! Det ska bli intressant att se hur jag klarar det. Berättar imorgon hur det gick.




Varm mjölk med honung, kanel och kardemumma, ska tydligen vara som värsta sömnpillret.
Återstår att se.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0