Tyskland

Nu är jag tillbaka på hemma plan och det känns både skönt och tråkigt. Hemkomsten innebär att det enbart är en vecka tills jag börjar jobba igen =( Men på en vecka ska det nog hinnas med lite mer roligheter. Som idag och imorgon är det fullspeckat schema. Om en timme drar jag och Amanda in till stan och i afton går jag på bion mamma mia! med Fidde, mamma och pappa. Imorgon är det sälja på loppmarknad och fest i nässjö som gäller.

I Tyskland tog det mest lugnt, solade och badade och handlades lite sprit. Mest lakrits sprit för min del, hihi. Hotellet var bra och fin utsikt över en liten insjö i Lubeck, där vi en dag hyrde en liten el-motorbåt som vi tuffade omkring i.

Under denna tiden i Tyskland visades den hårfärgen jag hade tills jag var ungefär 10-12år en gång, det vill säga BLOND. Jag och Fidde satt och kollade på ett tatueringsprogram. Det skulle tatueras en drake och jag uttrycker "Finns det drakar på riktigt?" Det tar ett tag och Fidde stirrar på mig som om jag vore dum i huvudet och det är då jag inser vad jag sagt och vi börjar asgarva. Jag menade egentligen att fråga "OM drakar funnits på riktigt?" men i en tid av svaghet blev det alltså den undrande frågan om det fortfarande finns drakar. Ja, jösses vad vi skrattade!

Nu ska jag hoppa in i duschen för klockan elva ska jag befinna mig hos Amanda.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0