Lördag

Misslyckades med mina dagsplaner men kvällsplanerna gick som planerat. Först Bio "Shrek den tredje" och sedan middag med tjejerna och sen lite softutgång. Bion var döbra, jag vill verkligen ha en liten träsktrollsbebis. Middagen var god, jag vet inte vad jag ska ta mig till Tortillaflöjter är bland det godaste jag vet. Sen gick vi ned för att titta om det var något folk på centrum, där träffade vi på Gustav och Niklas så tillsammans med dem gick vi till Åtta glas och drack lite. Härligt. Det var en lärorik afton där man bland annat fått veta hur en bra och en dålig/trasig bröstmuskel ser ut och så fick vi höra det coolaste, Alex's kompis, Markus's, brors, kompis, flickväns, systers, kompis, pojkvän, var tillsammans med Sudans drottnings dotter, alltså prinsessan av Sudan. Jag har ingen aning om det var den ordningen eller om det överhuvudtaget var så, men långt och krångligt var det. Sen gick jag och Evelina hem och sov. Vi skulle på SPA.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0