Spring Inpiration

Igår var jag på Spring Inspiration, en modevisning med dans och uppträdande. Skit bra. Snook var där och på efterfesten med.

Efter modevisningen åkte jag hem till min syster ochf räschade till mig ltie, svettig som ett djur, äckligt. Och sen gick vi till Tapeten, gillar det stället så himla mycket. Där drack vi några öl, tequilla och en läskig drink. Kul kul. Sen gick vi till Centrum där Spring Inspirations efterfest hölls. Snook ägde fett där på deras mega lilla scen. Kunde itne slita mig från dem, men jag hade itne modet och säga något till dem. Ja jag är en tönt, men jag har rätt och vara det när det gäller dem.



Snook


Kvällen var allmänt lyckad. Mycket bra hände. Alla goa brudar var där, fick se älskade Snook och Sebastian kommer till mig i sommar, och då ska vi ta oss ut på en fucking roadtrip.






Marcus Nyström i Talang 2007, han är så duktig. bara 7år, shit. Han var faktiskt ännu bättre andra gången, i fredags alltså.










Okej!
Just for the record!
Jag är verkligen en tönt.

Jag har gråtit i en skvätt nu för min bil. Pappa har sålt den och den ska köttas upp i små små bitar av någon bilnörd. Den har funnits i hela mitt liv i Åbergs ägo. Pappa ägde den först, sen farfar och nu sist Joanna, fast det var jag som körde den. Jag fick inte ens säga hejdå till den. På ett sett känns det som att förlora farfar igen (jag vet att det låter lame, men det känns så) Och nu åkte bilen utan att jag fick ta farväl. Suck, usch och pust.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Lisabeth! Wow. jag vill inte bli gammal:P hah! Du verkar ha haft en kalas helg iaf!:) pussi!

2007-05-14 @ 11:29:26
URL: http://annierapp.blogg.se
Postat av: Kajsa

hehe, na stackasr

2007-05-14 @ 16:41:37
Postat av: Anonym

avundsjuk? JA, jag vill me se snook :)

2007-05-14 @ 19:08:26

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0