Rebel without a cause


Usch jag gillar inte Andrea Reuter. Hon sågar "Ung Rebell" och framförallt min man, James Dean. Fy för henne.

"Han kan spela, rätt så naturlig! Men han är sju år för gammal för sin roll. Men så illasittande jeans, hängiga och otränade bröst. Ansiktet  är alltid så ihoptryck, alla delar sitter liksom för nära. Men det värsta är ändå att han är så jävla lillgammal, mitt i allt sitt rebellande, han snackar som om han skulle vara Dawson från "Dawson?s Creek"."








Oh, you sexy thing.






Kajsa skickade den här länken till mig. Så kul, folk skriver vad de trodde när de var små.

Exempel:
"I use to believe that all cats were female and all dogs were male. I don't know how I came to that conclusion, but at the time, it sounded logical to me"


Det roligaste med den är att jag kan också tycka att det är så, haha. Eller liksom om man ska tänka ett kön på hund och katt tänker jag alltid att Hund är man och Katt är kvinna. Låter kanske konstigt, men så är det.



Skriv på kommentarer något som du trodde på när du var liten, men som du nu vet var helt galet.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

De ser ju lite ut som det!

2007-05-07 @ 20:45:03

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0