Hate

Idag har jag mycket agg. "Äntligen" har jag börjat på Valeo. Men, eh jag fick ju springa mellan alla andra maskiner på bearbetningen, vilket innefattar två liner och två maskiner och samtidigt skulle jag vara på Valeo och lära mig det. Jag är helt slut. Det komiska var att jag hade tänkt att ta på mig en spegräknare idag men jag glömde det, och idag om någon dag hade den nog pajjat för jag gått så mycket. Det är så mycket att ta in också, när man kastas mellan olika grejer och det är så sjukt mycket att komma ihåg, man vet liksom inte vad man ska skriva ner i blocket, som egentligen ska ha allt nedskrivit i sig. Jag och Lotta var kvar tills tio över elva idag. Usch jag är precis slut i kroppen.

Usch jag trodde att jag hade ett liv utanför jobbet men om man tittar på vad min blogg består av så kanske man kan tycka något annat om det.


Men imorgon ska jag och Evelina gå ut och gå, yeahj!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0