6 June ?! Same same but different

"Hold on I was drunk last night
Now its all kicking in and I don't feel right"

Gårkvällen var sjukt kul, eller jag hade det i alla fall. Idag har jag varit i staden och shoppat loss, till alla andra. Jag själv fick en deo, jippie.

Jaha, så detta är Sveriges nationaldag, seriöst det är pinsamt. Jag och Joanna höll på och garva ihjäl oss när det gick några på stan med Sverige-flaggor. Man vet ju till och med inte om det var för att det är nationaldagen eller om det är för att Sverige spelar match i fotboll idag. Ohh, jag längtar det är snart avspark. Oh Oh!


Nehepp. Ska titta runt lite innan jag bänkar mig framför tvn.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

visst e det så att man nästan firar norges nationaldag mer i sverige än sveriges egna?
o märkte du alla poliser i stan. fy fabian!

2007-06-06 @ 22:26:21
URL: http://adisas.webblogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0