"Are you nervous?" The standing question of this day

Okej, första dagen på jobbet, ska snart ta sin början.

Joanna väcker mig med frasen "Är du nervös?" No, but you making me! Himla, jag blir ju nervös av att alla frågar. Det ska nog gå bra tror jag. Enligt Fanny så är det inte lätt att stressa på jobbet för man kan inte göra det snabbare än maskinen gör det. Så det är nog mest att vara nervös över hur man gör. Men det verkar inte SÅ svårt, menar massa andra kan ju göra det. Men jag kanske får börja med lite mindre jobb, kan man ju hoppas.

Jaja, gårdag var himla soft. Tittade på "Team America", "Armageddon" och "Kelly's Hjältar". De är så bra hela bunten. "Armageddon" Är så grymt amerikansk och macho men ändå så sorglig. Shit vad jag grät, ändå har jag sett den några gånger. Pappa till och med grät, erkände han efter ett tags prat efteråt. Hehe.

Okej, Joanna är ett stressmoment just nu, hon har bilen och jag vill åka typ snart. AHHH

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0