Fun fun

Jag visste inte att de ? var ihop igen!

Idag var lätt den roligaste dagen på jobbet, shit alla var super duper glada, alla var på fredagshumör. Jag hade inte mycket att göra på jobbet, bara trumlade så jag hann och snacka med alla typ hela tiden. Sprang runt och sprattlade som attan, det var himla kul faktiskt.

Åh, jag älskar min morfar, han är typ den sötaste ever. Jag var och besiktigade bilen idag. Jag har varit väldigt "orolig" inför den det för jag har aldrig gjort det förr, ensam och så. Så jag har frågat morfar lite, hur man gör och vad det kan vara för fel på min bil. Igår åkte han med mig en sväng och vi tittade på bilen. Så idag så ringer han och undrar hur det gick på besiktningen. Så sa jag hur det gick och så sa han att han mått så dåligt över att han inte erbjöd sig att hänga med mig. Så hör man mormor i bakgrunden, "han har jämrat sig så här hemma!". De är ju så söta, jag klarar mig själv herregud. Men det var väldigt snällt.




Sarah visade mig typ en av det roligaste grejerna idag, Adam och Michels projektarbete, de är ju för goa.

Gå in och titta på alla avsnitt, lite krångligt, men typ sök på "PB Nyheterna"

Typ det roligaste klippet PBs anpassning till handikappade

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0