Underbar dag

Då de senaste veckorna har inneburit en del stress och en hel del spänningshuvudvärk så var denna dagen så välkommen. Jag har idag haft en sån lugn, mysig och härlig dag.
Jag och Lia har minsann njutit av det fina vädret. På förmiddagen tog vi en tur till lekplatsen med grannarna och gungade, fikade och tog oss en promenad. Medan Lia sov hann jag dona lite hemma, laga mat osv. När vi ätit så ville tydligen Lia gå ut igen så på med kläderna och ut i solen igen. Stenarna i rabatterna var visst roliga att flytta runt. Efter ett litet utbrott så gick vi in igen och kollade på filmer och mös i soffan. 

När Fidde sen kom hem så monterade han cykelstolen på hans cykel och Lia fick åka på en tur där bak. Under tiden smet jag ut till jobbet där jag mötte upp Amanda, Evelina, Ida, Sarah och Sarah. Vi hade bokat in en spakväll. Sååå mysigt och härligt. Sån toppen fin avslutning på en sån härlig dag, rik på så många sätt!!













Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Längtar tills vi har "vår" cykelsadel oxå - ska bli så mysigt att kunna göra små cykelutflykter!
Kram till Dig <3

2015-03-22 @ 23:23:59
Postat av: Emilie

....eeehhhh, det var jag som skrev kommentaren ovan men missade att ändra "alias"!!!!

2015-03-22 @ 23:25:21

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0