Party pooper

Luften gick ur mig idag. Jag har kört på i 110 i några veckor nu, och jag har känt mig utmattad och trött när jag stannat upp. Men av ren envishet och för att allt jag gjort varit så förbannat kul så har jag ignorerat tröttheten och bara fortsatt. 
Idag efter mammaträffen så la jag mig ner med Lia och Fidde som låg och sov, och jag bara kände hur hela kroppen värkte, varenda lilla muskel ömmade. Huvudet sa att jag måste upp ingen och göra mig i ordning för After Work var inplanerat, men kroppen bar inte. Jag kunde inte resa mig. Jag fick bli en otrolig svikare och taskig kompis och ställa in bara någon timma innan. Kändes urdumt, men i det tillståndet hade jag inte varit något sällskap ändå. Sen sov vi allihopa tills nu typ, har kunnat förflytta mig till soffan nu åtminstone. Ska vila resten av kvällen så jag orkar med att jobba imorgon.


Vi rockade sockar idag på mammaträffen.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0