Lyxonsdag

Älskar mitt jobb!! Idag fick jag min första behandling, så lyxigt. Och det blir inte sista gången minsann, hihi. 
Idag var det övning för en del terapeuter som skulle lära sig nya saker och då hoppade jag in som försökskanin, inte mig emot. Och inte nog med att jag har ett lyxigt jobb så har Jag de bästa vännerna och kollegorna. Alla var så söta och goa mot Lia. Medan Amanda fick behandling så var jag och Lia runt på jobbet och hälsade på alla och stojade runt. Sen när det var min tur så tog Amanda över lilla skatan som kraxade när hon inte fick klättra i alla trappor eller ta all frukt i fruktskålen. 

Helt perfekt onsdag tycker jag.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Det är du värd, toppenbettan!!!

2015-03-26 @ 19:24:43
Postat av: Maddis

Åh va lyxigt!!!! Det är du verkligen värd! 😘

2015-03-26 @ 21:25:22

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0