Tisdag

Ännu en härlig höstdag tillända. Lia började dagen med att vara missnöjd med i princip allt, vilket ledde till att jag blev det också! Så för att bryta gnagandet på varandra så bestämde jag att göra lite nytta istället. Jag tog med mig Lisa och Linnea (och Lia såååklart) till Jönköping och handlade och åt på Ikea och sen tog vi oss ut till Erikshjälpen en sväng meeen det var inte så mycket att ha, denna gången heller.

När vi var på Ikea så ringde mormor och frågade om jag vill hänga med henne och fika hos farmor i det fina vädret. Och självklart ville jag det. Eftersom jag vet att Lisa älskar att fika och förmodligen skulle uppskatta att sitta på en riktig "tantafika" så frågade jag såklart om hon och Linnea ville hänga med. Så mysigt och jag tror Linnea charmade mormor och farmor också. Så roligt. Jag passade på att be Lisa ta kort på oss alla också. Å vad jag är lycklig att jag har alla dessa fina människor i mitt liv, mina fina "gamlingar" och nyfunna vänner. Väldigt mysig eftermiddag och solen värmde såååå härligt.
 
 
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Susanna Maria J

Vad mysiga bilder :)

2014-09-16 @ 21:42:17
URL: http://oslofru.com/
Postat av: mamma

Så härliga bilder

2014-09-17 @ 18:43:21

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0