Sjuka

Usch nu är vi snoriga igen. Jag har ont i halsen och är febrig också. Lia mår inte heller bra. Så vi är nerbäddade och gör inte många knop. 

Igår var Ida här en sväng och hjälptes åt med Fidde att byta lite delar på min mobil så nu funkar den igen, wiho. Men vi får la se hur länge haha.

Helgen var toppen. Lia och Fidde var på 60årskalas och jag var på återträff, 10år sedan jag slutade nian. Så kul hade jag! Men oron om hur det gick med Lia grodde, men jag bad om uppdatering hela kvällen så jag kunde slappna av. Och hon hade så kul och levde på som om det inte fanns en orolig mamma. Hon gjorde succé på kalaset och var tydligen nöjd hela kvällen. Hennes far var väldigt stolt. Och planen att hon skulle somna i bilen därifrån hem till mina föräldrar och sen sova resten av natten där, gick smort. Hon hann somna innan (ca 21) och sov ända till 07. Jag var väl hemma vid 01 och kröp ner bredvid en gosig bebis. Så gött att det gick så bra!!


Nä nu ska jag vila lite medan bebisen vilar.







Vad har du på ♥ ?
Postat av: Mamma

Lilla prinsessan😻

2014-09-25 @ 08:52:52

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0