Höstkrans

Igår, medan Lia sov, började jag på en dörrkrans av lönnlöv. Har sett massa fina och ville ha en själv. Som tur är har vi en massa löv på tomten så det var bara att gå ut och fylla kassar med löv. 
Jag som alltid haft problem med att göra midsommarkransar trodde jag skulle ge upp för jag inte blev nöjd, men fy tusan va kul det var. Och lätt. Och bra. Jag blev jättenöjd. Dock skulle jag velat haft några buketter till upptill, men löven jag plockat in var slut och Lia hade vaknat och vi skulle på middag, så den fick duga.
Nu idag har jag provat göra lönnrosor som dekoration på kransen, men de blev inte så fina men jag satte dit de ändå, haha. 











Vad har du på ♥ ?
Postat av: Mamma

Den blev ju toppenfin

2014-10-05 @ 15:39:48
Postat av: Anonym

Ta bort några kommentarer 😜

Svar: Tråkigt, jag som trodde jag fått massa kommentarer 😩
Lisabeth

2014-10-05 @ 15:40:49
Postat av: Maddis

Jättefin!!! 👌

2014-10-05 @ 18:43:43
Postat av: Papps

Himla fint! Finns mycket löv på vår gräsmattta!

2014-10-05 @ 21:17:02
Postat av: Isa

Jättefint!! Men jag fattar inte hur du har gjort? Kan du inte skriva en beskrivning också? ;)

Svar: Sötis, tack! Jo det kan jag göra. :)
Lisabeth

2014-10-07 @ 15:01:35

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0