Irit

Hopp, då har man åkt på en ögoninflammation. Satans ont gjorde det tills jag fick droppar igår på sjukhuset. Jag, Fidde, mamma och Lia åkte in igår till ögon på ryhov och jag fick träffa läkare som testade, droppade och frågade en massa. Hon var ganska övertygad direkt om att det var irit, regnbågshinneinflammation som mamma oxå trodde men efter alla tester var hon helt säker. Även om det inte hjälper att bara få en "diagnos" så känns det alltid skönt, som ett bekräftande. Typ att man inte åker in i onödan eller klagar för ingenting. Men hon gav mig ett schema hur jag ska droppa i ögat och det kändes redan bättre direkt, så härligt.
Nu hoppas vi det går över snart så jag kan använda linser igen, så jobbigt att inte se ordentligt!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Stackars Bettan!!! Inte kul med ^Eternit^ i ögat =(

Svar: Hihi
Lisabeth

2014-05-06 @ 15:04:09
Postat av: mamma

Men det är bättre nu???

Svar: Det blir bättre och bättre dag för dag 😜
Lisabeth

2014-05-06 @ 18:33:28

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0