Vän från "förr"

I tisdags hade jag och Lia sällskap Linda, Sandra och lilla Milia. 

Linda och jag umgicks en del när hon flyttade hit, i typ fyran om jag inte minns fel. Sen började vi i olika klasser på högstadiet och kom ifrån varandra och innan gymnasiet flyttade hon till Malmö. Hon fick en liten dotter i somras och var nu på besök hos sin far i veckan och ville ses. Sandra är Lindas nära vän och jag och Sandra gick ihop på JB så jag sa till henne att hänga på oxå! Så roligt att ses.

Verkligen jätteroligt! Även om vi inte setts på 10år så känns det typ som tiden stått still. Det var lite som Linda sa "Enda skillnaden är att sist var vi barn men nu har vi barn."

Det blev mycket catching up, bebissnack, förlossning/graviditet och skola avverkat medan vi åt våfflor och drack kaffe. Lia tröttnade snabbt och somnade medan Milia var lite blyg till en början men sen röjde runt ;-)

Vid middag gick de men jag och Linda bestämde att vi skulle ta en promenad. Jag skulle på föräldrarträff egentligen på eftermiddagen men jag var så trött, hängig och kände mig inte pigg så jag hoppade över denna gång. Jag och Lia bara hängde i soffan och vilade. När Fidde kom hem satte han upp listerna i Lias rum, hurra! Det går sakta men säkert framåt!

Natten till onsdag bökade Lia som attan, vaken närapå varje timme. Lite hungrig ibland men mest bökig. Så jag var lite trött när klockan slog 7 och hon skrattade och skojade med Fidde innan han gick till jobbet. Så sköt upp promenaden någon timme och till slut blev det bara en fika här igen, lika bra det. Så vi bakade scones och åt hallonpaj. Och tjötade. Väldigt roligt.




Lia och Milia



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Linda

Supermysigt! Så kul att vi fick va med i din blogg! 😘

2014-03-27 @ 21:28:51
Postat av: Joanna

Alltid kul att träffa kompisar från förr👍

2014-03-30 @ 08:33:47

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0