Lia's rum

I fredags när Fidde var hemma tvingade jag honom att sätta upp hyllorna jag köpt på netto för några veckor sedan. Motvilligt gick han med på det, hurra. Fick upp pompomsen i taket också. Nu är det verkligen bara tak-och golvlisterna kvar, innan rummet är typ klart. Ja en målning av världen på väggen också men den får vänta tills pengar till färg finns och målaren Felicia har tid och ork. Ställde in sängen för att visa hur det ska vara sen när Lia flyttar in till sitt rum. Ett tag till får hon sova i sin säng i vårt rum. Sen får vi se vad det blir för pynt i hyllorna men nu kastade jag in lite för att få upp lite på väggarna.
 
 
 
Pompomsen blir istället för en sängmobil.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Duktig Fidde é. ;-)

2014-03-04 @ 22:07:35
Postat av: Madde

Wow va häftigt och fint med pompoms!! Jättefint med hyllorna med.

2014-03-05 @ 19:29:48
URL: http://trollungen.forme.se
Postat av: Fidde

Tack kära svärmor =)

2014-03-06 @ 14:55:19
Postat av: Linda

Nu har jag köpt material att göra pompoms till Milias rum!
Var jätte fint i Lias rum! :)

2014-03-27 @ 21:37:37

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0