Inte piggelin

Usch känner mig som sämsta flickvännen (och mamman) idag. Fidde fyller år och jag har i princip inte lämnat sängen idag. När jag gjort det har det varit för att lägga mig i soffan eller va på toan. Migrän, snorig, ont i halsen och i bihålorna gör att jag varit helt väck hela dagen. Och stackars Lia har fått ligga bredvid och ha tråkigt. En stund la jag henne i babygymmet så hon skulle se något annat än sovrummet och toan idag. 
Så Fidde kom hem till ett vrak som inte fixat någon present och inte städat huset. Så han tog en promenad med Lia. Nu mår jag lite bättre i alla fall...




Fika i solen i fredags.



Härligt osammanhängande inlägg det blev... Bäst jag lägger mig igen!



Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Gratta Fidde och krya på dig!

2014-03-31 @ 22:03:51
Postat av: Madde

Lilla pluttan, vad söt hon är 😍 hoppas att du får sova gott inatt! 🌟

2014-03-31 @ 22:27:27
URL: http://trollungen.forme.se
Postat av: Fidde

Du vet att jag älskar dig ändå!!! Alla har rätt att vara lite hängiga ibland. Puss =D

2014-03-31 @ 23:45:00
Postat av: mormor Inga-Lill

Det var mycket synd om dej. Alla eländen på samma gång. Krya på dej. Många kramar

2014-04-03 @ 12:54:38

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0