Familjehelg

Vilken toppen helg vi haft! Egentligen bara en massage på fredagen och en fika planerad på lördagen så resten var spontant. 

Som sagt hade jag bokat in en massage på fredagen. Så underbart skönt för rygg och axlar! Gjorde som vanligt och lovade mig själv att unna mig massage oftare, meeen det brukar ju gå typ 5år emellan ändå. Fidde, Lia och pappa gick en runda från rocksjön till A6 så länge. När vi sedan åkte hem så åkte jag och Lia till min mormor där syster och syskonbarn redan var. Så vi fikade och mös som bara den. Efter det blev det pizza hemma hos mamma & pappa. 

Lördagen började vid kl.6 (som de flesta dagar nu för tiden, men går och lägger mig mellan 21-22 oxå så då är det okej!) med att jag och Lia hade kul i soffa , hon är så glad när hon vaknar och på morgonen. Så vi skrattade, busade och vilade om vartannat tills strax innan 11. Då gick vi ner till farmor där syster, barnen och mamma&pappa var. Så fikades det och pratades.
Sen pinade vi hem och fixade fika till Fiddes föräldrar och moster med man som ville komma på husesyn och bebistitt. Och Lia fick ännu en present, (i torsdags oxå, en Wcollection-mössa från Johanna) en skaljacka. Så himla bra, vi pratade senast dagen innan om vad vi skulle hitta för några ytterkläder till henne härnäst. Så toppen alltså. Fiddes moster hade med sig fikabröd och jag gjorde lite hallonpaj. Smaskens.


Idag kom Joanna ner igen med barnen och vi alla gick tipspromenaden. Tror Ville vinner av oss alla ;-) Ganska tråkiga frågor denna gången, gick nog inte så bra. Sen åt vi rotmos/potatismos och fläsklägg/korv innan vi gick till oss och gjorde massa våfflor. Bjöd upp mormor oxå, så mysigt och så gött med våfflor.
Sen på kvällskvisten kom Ebba upp, Lia's äldsta kusin, och bebisgosade. Hon hade köpt ett par solglasögon till Lia, kommer passa bra till sommarn sen!


En riktig familjehelg med andra ord, så mysigt. Kul att Joanna och barnen var friska och kunde umgås med oss och att de var här hela helgen mer eller mindre.



Ville hade åskådare medan han åt.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Jag har en tunn fleeceoverall, vit. Om du vill ha, vilken storlek har hon nu?

2014-03-23 @ 23:36:50
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0