Lia's första midsommar

Dagen började stressigt för mig, som alltid när man ska iväg och det ska donas innan. Man ska fotografera, packa, fixa tårta, fixa iordning sig själv, Lia och ja, Fidde behöver hjälp med ett och annat också. Men hör och häpna vi kom i tid, till och med lite tidiga. Bra att kompensera för förra året när vi typ var en timme sen (jag och mitt gravidillamående) och alla var vrål hungriga =)
 
Vi hann och ha en liten fotosession innan vi åkte igår. Jag hade en önskan om att ta lite fina bilder på Lia i solljus och blommor i sin midsommaroutfit och sagt och gjort, jag måste säga att jag blev nöjd med bilderna. När jag tidigare tagit kort på Lia tycker jag aldrig de blivit så bra som jag önskat men igår tycker jag att de blev jättefina.
 
 

Igår var jag väldigt glad över vår trädgård och att allt är "uppväxt" så man kunde får en härlig bakgrund.
 
 
Vid kl. 14 var det sagt att det var tårtfika på samset. Fyra par trötta småbarnsföräldrar och 6st barn firade ihop i år igen. Härlig tradition men i år kände jag mig sååå osocial, trött och helt vilse i pannkakan. Kände att jag knappt pratade med någon och jag visste knappt vad jag själv hette. Ja ja så blir det ibland. Men det kändes som det var lite status på alla igår. Haha. Härligt. Trots att det var ganska kallt så måste jag säga att väder var så fint. Soligt stora delar av dagen.
 
 
Jordgubbstårta såklart!

Dans kring midsommarstången, såklart!
 
 
Over and out!
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Underbart!!! =D

2014-06-24 @ 14:56:33

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0