Störande

Fidde och Lia sover sedan länge, men inte jag. Varför kan jag aldrig somna bara jag lagt huvudet på kudden? Åhh. Avundas Fidde så! När vi sagt godnatt så tar det max 5 minuter, jag ljuger inte, innan jag hör en tyst snarkning från andra sidan sängen. 

Nu har huvudvärken börjat på igen, hoppas inte det blir migrän - känns som den typen av onda. Men vi håller tummarna att det går bort när jag väl somnar. Vilket jag hoppas är SNART, för jag är så trött!!! 



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

jag hade stora problem att sova med när jag var hemma, mitt bästa råd är att lösa korsord. Man använder ju knappt hjärnan nåt när man är hemma, så den brukade få sig en släng av en korsordstidning så somnade jag gott sen 😊
Lycka till!

2014-02-06 @ 21:10:29
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0