Hög igenkänningsfaktor


Blev så full i skratt när jag såg denna bilden som min kompis Line hade gillat på Facebook. Bildtexten var "Reasons to hire a professional photographer!" Känner igen mig så... Tror att mina bilder som jag tar på skorpan ska bli lika bra som de fina jag har sett och har som mall. Men när jag bröt ihop för typ femte gången för att bilderna inte blev som jag tänkt mig så sa Fidde till mig att tänkt på hur mycket de som tagit de andra bilderna har övat! De tog nog inte den bilden på första klicket! Och det har han ju rätt i. Så jag får fortsätta öva, tur jag har en så söt modell att testa på.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Hahaha.. skitkul foto. Kan tänka mig att den som tagit det nedersta kortet var nöjd som satan =)

2014-02-11 @ 11:33:03

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0